S influencery jsme
zažili všechno,
vy nemusíte

Využijte knowhow první Influencer Marketing agentury v České republice.
Chci lepší influencer marketing

Proč influencer marketing

Influencer marketing spočívá ve využívání vlivných osobností k propagaci vašeho produktu, služby nebo značky. Nejčastěji se tak děje na komunikačních kanálech daných Influencerů (blogy, sociální sítě, YouTube). Ale jejich vlivu můžete využít i ve své vlastní komunikaci.
 
Správně pojatý influencer marketing je efektivní způsob, jak zvýšit povědomí o značce i prodeje. Pokud jej děláte špatně, nese sebou mnohá rizika a ztráta vložené investice není tím největším.
Vector

Lidé věří lidem,
ne znáčkám

Leaderboard (1)

Opravdoví influenceři
mají vliv

Addchart (1)

Vaše reklama
bude vidět

Proč GetBoost

Unikátní zkušenosti

Přišli jsme s influencer marketingem jako první v ČR. Založili jsme festival Utubering. Pomohli jsme nastartovat kariéry mnoha influencerů. A hlavně jsme s nimi zažili všechno.

Tým expertů

Na každé kampani u nás pracuje více specialistů. V tom se lišíme od jiných agentur nebo “inhouse” řešení, kde má influencer marketing na starost jeden člověk.

Zaměření na výkon

Specializujeme se na prodejní kampaně s využitím influencerů. Náš přístup nám umožňuje nejen podávat konzistentní výsledky, ale hlavně je průběžně zlepšovat.

Eliminace rizika

Víme, jaká rizika přináší influencer marketing, protože jsme je prožili na vlastní kůži. Naše chyby nás naučily, jak se jim vyhnout nebo jim předcházet.

Jsme na vaší straně

Nezastupujeme influencery. Nejsme ve střetu zájmů a můžeme pracovat se všemi influencery napříč trhem. A vybrat ty nejvhodnější právě pro vás.

 

Máme rádi data

Zaznamenáváme a pracujeme s daty od influencerů a z kampaní již 10 let. Dokážeme vám rychle pomoci optimalizovat a zefektivnit vaši komunikaci.

 

Využili našich služeb

ref_loreal
ref_unilever
ref_mondelez
ref_nestle
albi-2
wormelen
setos
ref_cd
ref_samsung
ref_tmobile

Co o nás říkají klienti

  • „Byli jsme velmi spokojeni s naplněním KPIs stanovených pro kampaň. Zejména engagement rate fanoušků vlogerek byl velmi vysoký a KPIs týkající se engagementu byla vysoce přesažena. Byli jsme také spokojeni s organizačními schopnostmi agentury a její efektivitou..“ Tomáš Vaněk,
    Group Product Manager,  L‘Oreal Česká Republika
    b7675a4093fda63094b2a8e53c2ff964
  • "Když jsme oslovili Get Boost se spoluprací, tak už jsme v Albi nějakou zkušenost s influencery měli. David a jeho tým nám zanalyzovali stávající projekty, podívali se na ně z jiné strany a navrhli řešení, které vedlo k cílenějším kampaním a požadované monetizaci. Pokud hledáte agenturu, která rozumí influencer marketingu s přesahem do dalšího digitálu a sociálních sítí a záleží Vám na individuálním přístupu a profesionalitě, tak Get Boost je rozhodně správná volba." František Štolfa,
    Ředitel marketingu,  ALBI Česká republika
    frantisekstolfa

Naše práce

  • Krátké video na YouTube

    Věděli jste ale, že krom TikToku a Instagramu můžete přidávat krátká videa i na YouTube? Proč nevyužít platformy, která má v Česku odhadem přes 6 milionů uživatelů? Kombinace ...
    Číst

    Zásady úspěšného obsahu na YouTube

    Jak zaujmout diváka obsahem, jak ho u videa udržet, jak ho přivést zpátky a jak to vše zopakovat? To jsou časté otázky nejen značek, ale i samotných YouTuberů. Na základě dlouhé...
    Číst

    Influencer marketing ROI

    Pokud chcete, aby se vám investice do Influencer marketingu několikanásobně vrátila, tak si nenechte ujít tento článek. Proč měřit návratnost investice Influencer Marketingu? ...
    Číst
Zobrazit více

FAQ

Vyplatí se influencer marketing?

Na to se nedá jednoduše odpovědět. Záleží na tom komu a jak se k němu přistoupí.

 

Pro globální značky už je pevnou součástí marketingového mixu a nemůžou si jej dovolit ignorovat. Prioritou ale často bývá jen "udělat něco s influencery" a peníze nebývají vynaloženy efektivně.

 

Pro velké a střední firmy může mít velký přínos, jelikož buduje jak povědomí o značce, tak je schopný podpořit prodej. Pokud se využívá strategicky a vyhodnocují se jeho výsledky tak rozhodně ano.

 

Pro menší firmy je velkou příležitostí, ale ne spásou. Proto, aby dobře fungoval tak musí být součástí ucelené a fungující komunikace. Není to "všelék", který zachrání stagnující nebo dokonce upadající byznys.

 

Pokud zvažujete jeho využití ve vaší komunikaci tak vám tuto otázku rádi zodpovíme na neplacené konzultaci.

Vyplatí se spolupráce s agenturou?

Záleží na tom s jakou agenturou. Pokud jde o agenturu specializovanou na influencer marketing, tak by se vyplatit měla.

 

1. Za své peníze byste měli dostat více, než kdybyste si influencer marketing řešili sami. Agentura by měla být schopná sjednat lepší podmínky a optimalizovat propagaci s ohledem na vaše cíle. Čím vyšší rozpočet, tím vyšší by měl být i přínos agentury. Jediným zádrhelem je, že tento benefit se projeví až od určité výše investice, protože je nutné pokrýt i náklady na agenturu.

 

2. Spolupráce by měla mít hladký průběh a ušetřit váš čas i nervy. Agentura by měla být zárukou toho, že nedojde k poškození vaší značky, dodrží se termíny, budete spokojeni s podobou propagace a nebudete zahlceni administrativou. Agentura má také často "přímou" linku na nejvytíženější influencery, s kterými se vám ani nemusí podařit spojit.

Jak vypadá influencer marketing spolupráce s Get Boost?

Při spolupráci společně procházíme 4 hlavní fáze. Zjednodušeně:

 

1. Vstupní analýza - při této fázi se snažíme zjistit dvě hlavní věci: a) jaké jsou vaše cíle b) jestli je influencer marketing vhodný pro jejich dosažení.

 

2. Příprava - v této fázi vybíráme vhodné influencery a připravujeme strategii komunikace.

 

3. Realizace - začínáme kontraktováním influencerů, pokračujeme briefingem, produkcí a schvalováním výstupů, publikací, případnou podporou a končíme průběžným reportingem.

 

4. Vyhodnocení - závěrečná a klíčová fáze kde hodnotíme výsledky a navrhujeme kroky pro zlepšení do budoucna.

Jak dlouho trvá připravit kampaň s influencery?

Délku příprav efektivní propagace s influencery nejvíce ovlivňuje fáze výběru influencerů, ta zpravidla trvá 4-6 týdnů

 

Nejprve je nutné vytvořit selekci influencerů na základě zvolených kritérií. Druhým krokem je potvrzení zájmu a navazující jednání s influencery o podmínkách účasti v kampani. Třetím krokem je doporučení nejvhodnějších influencerů na základě naší analýzy jejich předpokládaného výkonu a sjednaných podmínek. A konečně posledním krokem je uzavření smluv o spolupráci s vámi finálně vybranými influencery.

Můžete nám pomoci s influencer marketingem v zahraničí?

Ano, můžeme. Máme za sebou realizaci několika influencerských kampaní mimo území Česka a Slovenska.

 

Kampaně jsou vždy v naší režii a veškerá koordinace a administrativa je na nás. Jejich realizaci zajistíme buď vlastními silami nebo ve spolupráci s partnerskými agenturami v cílových zemích.

S jakými influencery Get Boost spolupracuje?

Spolupracujeme se všemi influencery napříč trhem.

 

Neomezuje nás to, že bychom některé konkrétní influencery zastupovali. Influencery tak vždy vybíráme na míru pro konkrétní kampaň nebo projekt. Kritéria výběru si stanovíme společně ve fázi příprav s ohledem na stanovené cíle propagace.

Ozvěte se nám

Rádi vám pomůžeme dosáhnout vašich cílů. Pojďme si o nich společně popovídat!

Kontakt