Lidé věří lidem,
ne znáčkám
Lidé věří lidem,
ne znáčkám
Opravdoví influenceři
mají vliv
Vaše reklama
bude vidět
Přišli jsme s influencer marketingem jako první v ČR. Založili jsme festival Utubering. Pomohli jsme nastartovat kariéry mnoha influencerů. A hlavně jsme s nimi zažili všechno.
Na každé kampani u nás pracuje více specialistů. V tom se lišíme od jiných agentur nebo “inhouse” řešení, kde má influencer marketing na starost jeden člověk.
Specializujeme se na prodejní kampaně s využitím influencerů. Náš přístup nám umožňuje nejen podávat konzistentní výsledky, ale hlavně je průběžně zlepšovat.
Víme, jaká rizika přináší influencer marketing, protože jsme je prožili na vlastní kůži. Naše chyby nás naučily, jak se jim vyhnout nebo jim předcházet.
Nezastupujeme influencery. Nejsme ve střetu zájmů a můžeme pracovat se všemi influencery napříč trhem. A vybrat ty nejvhodnější právě pro vás.
Zaznamenáváme a pracujeme s daty od influencerů a z kampaní již 10 let. Dokážeme vám rychle pomoci optimalizovat a zefektivnit vaši komunikaci.
Ptáte se, jestli se máte po letech zkušeností s influencer marketingem ještě stále kam...
Na to se nedá jednoduše odpovědět. Záleží na tom komu a jak se k němu přistoupí.
Pro globální značky už je pevnou součástí marketingového mixu a nemůžou si jej dovolit ignorovat. Prioritou ale často bývá jen "udělat něco s influencery" a peníze nebývají vynaloženy efektivně.
Pro velké a střední firmy může mít velký přínos, jelikož buduje jak povědomí o značce, tak je schopný podpořit prodej. Pokud se využívá strategicky a vyhodnocují se jeho výsledky tak rozhodně ano.
Pro menší firmy je velkou příležitostí, ale ne spásou. Proto, aby dobře fungoval tak musí být součástí ucelené a fungující komunikace. Není to "všelék", který zachrání stagnující nebo dokonce upadající byznys.
Pokud zvažujete jeho využití ve vaší komunikaci tak vám tuto otázku rádi zodpovíme na neplacené konzultaci.
Záleží na tom s jakou agenturou. Pokud jde o agenturu specializovanou na influencer marketing, tak by se vyplatit měla.
1. Za své peníze byste měli dostat více, než kdybyste si influencer marketing řešili sami. Agentura by měla být schopná sjednat lepší podmínky a optimalizovat propagaci s ohledem na vaše cíle. Čím vyšší rozpočet, tím vyšší by měl být i přínos agentury. Jediným zádrhelem je, že tento benefit se projeví až od určité výše investice, protože je nutné pokrýt i náklady na agenturu.
2. Spolupráce by měla mít hladký průběh a ušetřit váš čas i nervy. Agentura by měla být zárukou toho, že nedojde k poškození vaší značky, dodrží se termíny, budete spokojeni s podobou propagace a nebudete zahlceni administrativou. Agentura má také často "přímou" linku na nejvytíženější influencery, s kterými se vám ani nemusí podařit spojit.
Při spolupráci společně procházíme 4 hlavní fáze. Zjednodušeně:
1. Vstupní analýza - při této fázi se snažíme zjistit dvě hlavní věci: a) jaké jsou vaše cíle b) jestli je influencer marketing vhodný pro jejich dosažení.
2. Příprava - v této fázi vybíráme vhodné influencery a připravujeme strategii komunikace.
3. Realizace - začínáme kontraktováním influencerů, pokračujeme briefingem, produkcí a schvalováním výstupů, publikací, případnou podporou a končíme průběžným reportingem.
4. Vyhodnocení - závěrečná a klíčová fáze kde hodnotíme výsledky a navrhujeme kroky pro zlepšení do budoucna.
Délku příprav efektivní propagace s influencery nejvíce ovlivňuje fáze výběru influencerů, ta zpravidla trvá 4-6 týdnů.
Nejprve je nutné vytvořit selekci influencerů na základě zvolených kritérií. Druhým krokem je potvrzení zájmu a navazující jednání s influencery o podmínkách účasti v kampani. Třetím krokem je doporučení nejvhodnějších influencerů na základě naší analýzy jejich předpokládaného výkonu a sjednaných podmínek. A konečně posledním krokem je uzavření smluv o spolupráci s vámi finálně vybranými influencery.
Ano, můžeme. Máme za sebou realizaci několika influencerských kampaní mimo území Česka a Slovenska.
Kampaně jsou vždy v naší režii a veškerá koordinace a administrativa je na nás. Jejich realizaci zajistíme buď vlastními silami nebo ve spolupráci s partnerskými agenturami v cílových zemích.
Spolupracujeme se všemi influencery napříč trhem.
Neomezuje nás to, že bychom některé konkrétní influencery zastupovali. Influencery tak vždy vybíráme na míru pro konkrétní kampaň nebo projekt. Kritéria výběru si stanovíme společně ve fázi příprav s ohledem na stanovené cíle propagace.