Pomůžeme vám rychle a zdarma zjistit, jestli splňujete oficiální doporučení YouTube Best Practices pro značky.
Na základě analýzy komunikace vaší značky na YouTube našimi experty zjistíte:
Pokud nesplňujete toto základní “minimum” doporučení, které pro značky doporučuje přímo YouTube, má to výrazný negativní dopad na úspěšnost vaší YouTube komunikace. Ať už vám jde o zvýšení sledovanosti vašich videí, růst počtu odběratelů, míru zapojení diváků nebo podporu prodeje.
Podíváme se na to, jak úspěšní jste v oblasti optimalizace vašeho YouTube obsahu i samotného kanálu. Díky našemu reportu získáte rychle přehled o tom, jak si stojíte ve dvanácti hodnocených oblastech. Jestli doporučení splňujete plně, částečně, případně vůbec.
Budte mít zpětnou vazbu i k tomu, jak na tom jste ve srovnání s dalšími značkami působícími na YouTube v ČR. Možná vás výsledek uklidní, že na tom ještě nejste tak špatně. A nebo třeba poslouží jako motivace s vaším YouTube něco udělat.
V rámci optimalizace obsahu zhodnotíme 6 hlavních ukazatelů, které ovlivňují všechny aspekty úspěšného YouTube Marketingu. Od zvýšení sledovanosti, přes dohledatelnost vašich videí až po konverze diváků v odběratele.
Tyto kategorie jsou: Miniatura, Název, Popisek, Štítky, Karty a Závěrečné obrazovky.
I nastavení samotného kanálu hraje důležitou roli v tom, jak úspěšný bude váš YouTube Marketing. Značky jsou zde většinou úspěšnější než v optimalizaci samotného obsahu, i tak zde ale nalezneme dvě kategorie, které často nemají v pořádku.
V reportu se zaměřujeme na: Vodoznak, Playlisty, Formáty, Domovskou stránku, Grafiku a Mediální podporu.
Na email zanechaný v kontaktním formuláři od nás obdržíte YouTube Semafor Report kartu, na které jednoduše a přehledně uvidíte:
1. Na kolik % plníte oficiální YouTube doporučení.
2. V které ze 12 hodnocených kategoriích máte zelenou (OK), žlutou (šlo by to lépe) nebo červenou (špatně).
3. Jak si stojíte ve srovnání s dříve hodnocenými značkami.
Report se zhodnocením stavu vašeho YouTube kanálu většinou dostanete na zadaný e-mail za 1-2 dny.
Někdy to může trvat o chvilku déle, v závislosti na vytížení našich YouTube expertů.
V první řadě budete vědět, jestli na YouTube neděláte jako značka základní chyby. YouTube je složitý komunikační kanál a neplněním základních náležitostí si to zbytečně děláte těžší.
Náš YouTube Semafor také může být dobrým výchozím bodem ve chvíli, kdy se chystáte dělat změny ve vaší YouTube komunikaci.
Jako jednoduchý a přehledný report současného stavu vašeho YouTube kanálu může být i vhodným nástrojem pro komunikaci s decision makery uvnitř vaší organizace.
Zhodnocení YouTube kanálu vychází z oficiálních doporučení pro značky, na které jsou naši experti vyškoleni v programech YouTube Certified.
Tato nabídka je určena pro YouTube kanály a komunikaci značek (firemní, státní, neziskové).
Tato nabídka není určena soukromým osobám (influencerům).
Naši experti připraví YouTube Semafor, který vám řekne v jakém stavu je vaše YouTube komunikace a která oficiální doporučení YouTube Best Practices nesplňujete.
Během pár dní a úplně zdarma!