Díky našemu auditu rychle zjistíte, kde máte v Influencer Marketingu rezervy a jak využít jeho plný potenciál.
Influencer Marketingu se věnujeme 11 let a perfektně rozumíme domácímu prostředí.
Influencer Marketing jsme v ČR rozjížděli v roce 2014, kdy ho tu ještě nikdo neznal. Od té doby jsme se aktivně podíleli na jeho vývoji a dodnes zůstal naši hlavní specializací.
Máme výsledky ze stovek prodejních kampaní. Jak z našich vlastních, tak z těch realizovaných samotnými značkami či jinými agenturami.
Dokážeme jednoduše a rychle posoudit, jak si stojíte v rámci trhu. Ať už v Influencer Marketingu obecně nebo v některém z jeho specifických segmentů.
Meziročně se nám se stejným rozpočtem podařilo zvednout tržby z influencer Marketingu 30ti násobně.
Influencer Marketing v Albi si na sebe poprvé v historii “vydělal” a investice do něj se vrátila několikanásobně.
Prokliky jako sekundární metrika meziročně narostly o 93%. A to se povedlo při snížení celkového zásahu komunikace o 40%.
Výběr vhodných influencerů je zásadní pro předpoklad úspěšné propagace a návratnost vaší investice. Hlavním faktorem výběru u výkonnostního Influencer Marketingu je předpoklad výkonu influencera a náklady na jeho zapojení. Podíváme se na to, jestli za influencery nepřeplácíte a jestli podávají odpovídající výsledky.
Propagační příspěvky influencerů ve výkonnostních kampaních musí splňovat základní náležitosti. Pokud je nesplňují, efekt propagace nedosahuje ani 20% svého plného potenciálu. Zkontrolujeme, že zpracování výstupů ve vašich kampaních je efektivní jak z hlediska podpory povědomí o značce, tak z výkonnostního hlediska.
Dáme vám širší kontext srovnáním vašich výsledků s průměrnými výsledky jiných značek na trhu a v rámci specifických segmentů. Zjistíte, jak si stojíte v porovnání s ostatními z hlediska cen nákupu mediálního prostoru u influencerů, konverzního poměru nebo návratnosti investice.
"Audit od GetBoost byl pro nás opravdový gamechanger. Nejen, že mě samotného naučil spoustu o tom, jak vnímat Influencer Marketing z jiné perspektivy, ale také nám poskytl konkrétní a praktické příklady toho, co bychom mohli dělat lépe a na co se máme zaměřit.
Hluboké know how doprovázel také ochotný a sympatický přístup, takže za nás mohu audit rozhodně doporučit."
Pak je náš Audit Influencer Marketingu tou nejlepší příležitostí, jak toho můžete dosáhnout!